sobota, 15 sierpnia 2015

Sun ♥

Witaaam !.
Co tam u was słychać ?. 
Przyszłam do was po tygodniowym odpoczynku w Krakowie. Moja siostra z chłopakiem znowu przeprowadzili się tam ii przyjechałam na nowe mieszkanko. Oczywiście pomogłam w uporządkowaniu :) 

Dzisiaj pokaże wam stylizację typowo na spacer, czyli tak jak najwygodniej!. W ostatni dzień mojego pobytu postanowiłyśmy pójść na spacer. Wypadło, że poszłyśmy na Błonie bo najbliżej. Więc ...
Ubrałam się wygodnie i tak jak lubię. Biała koszulka, która ostatnio jest moim hitem. Do tego moje spodenki w kwiatki, które mają wyższy stan. Plus moje reeboki. Wygodnie, prosto i 100% na spacer.

Jak lubicie się ubierać na spacery ?.

 

























koszulka/house spodenki/bershka reeboki/sizzer torebka/second hand okulary/sinsay 

Do zobaczenia :)
Kociubiaczka ♥ 

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam spacerować, często urządzam sobie takie spacery po szkole żeby się zrelaksować. Ale najbardziej lubię takie przy zachodzie słońca. Genialna stylizacja!
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. AAA You look stunning! I am in love with your style, thanks for sharing:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzka i spodenki:) Czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne:) +może obs za obs? http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jesteś... na spacery to przede wszysykim wygodnie :)
    może wzajemna obserwacja??
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że byłaś w Krakowie :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na spacer zwykle ubieram się wygodnie i w sumie też głównie zależy to od pogody :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Stylizacja , idealna na spacery bardzo mi się podoba ! . Ma Pani talent :) Proszę tego nie zmarnować i rozwijać Bloga ! . Jest pani urodzona Modelka mam nadzieje ze zobaczę panią za jakiś czas na wybiegach ! :) Pozdrawiam :LikeForLike00

    OdpowiedzUsuń